طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟

شروع طراحی سایت
سئو سایت

در دنیای امروز یکی از حرفه ها و کارهایی که طرفداران بسیاری بدست آورده است و به نوعی علاقه مندان زیادی دارد طراحی سایت می باشد که توانسته ایت در میان جوانان محبوبیت ویژه ای را بدست آورد.

شاید بسیاری از شما که در ابتدای راه هستید بر این باور باشید که طراحی سایت را افرادی می توانند به خوبی انجام دهند که دارای دانش کافی و لازم در زمینه کامپیوتر هستند و با خلاقیت هایی که دارند می توانند در این زمینه پیشرفت کرده و به درآمد های خوبی دست پیدا کنند.

اگر در حال حاضر جزء افرادی هستید که در طراحی سایت فعالیت دارید و در این کار موفق شده اید دیگر مانعی برای متوقف کردن شما وجود ندارد اما اگر تازه اول راه هستید باید بدانید برای موفق شدن در این کار باید آموزش ها ی لازمه را انجام دهید.

ما در ابتدای کار و برای آموزش می خواهیم به شما کمک کنیم تا بدانید که طراحی سایت را ازکجا شروع کنید؟ اما قبل از تمام این صحبت ها می خواهیم به چند نکته اصلی در طراحی سایت اشاره ای داشته باشیم.

طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟

شروع طراحی سایت

نکات لازم برای طراحی سایت

برای اینکه بدانید طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟ دانستن یک سری نکات ابتدایی لازم می باشد که ما به آن ها اشاراه ای مختصر کرده ایم.

  • داشتن قدرت و توانایی کار کردن به صورت آزاد به دور از وابسته بودن به سازمان و شرکت خاص
  • تقاضای زیاد در بازار
  • کسب درآمد بالا
  • موفقیت و پیشرفت مداوم

طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟

برای داشتن یک وب سایت موفق در هر زمینه هم سئو سایت و هم طراحی باید اولین قدم ها را به درستی و با جدیت بردارید.

در اولین مرحله از کار باید بدانید که طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟

برای شروع کار باید بدانید که در چه زمینه ای می خواهید فعالیت داشته باشید و اینکه تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با این کار شما به نوعی به خودتان کمک کرده اید تا ابزار مورد نیاز را برای کاری که می خواهید انجام دهید بهتر تشخیص دهید.

در نظر داشته باشید که هدف خود را حتما در ابتدای کار و قبل از شروع مشخص کنید.

سعی خود را بکنید تا دانش لازم در هر زمینه ای که می تواند به شما در طراحی وب سایت کمک نمایید را افزایش دهید و هیچ وقت دست از آموزش و کسب اطلاعات برندارید.

امروزه وبینار و کلاس های آموزشی آنلاین بسیاری وجود دارند تا به شما برای طراحی سایت کمک نمایند. شما برای اینکه بتوانید با شرکت در کلاس ها و وبینارهای آموزشی بتوانید درک کامل تری را برای طراحی وب سایت بدست آورید باید فرا گرفتن از برنامه ها و ابزارهایی را که در این زمینه به شما کمک می کنند را یاد بگیرید.

لازم به ذکر می باشد که در طول یادگیری و کاری که می خواهید آن را آغاز کنید با افراد متعددی برخورد خواهید داشت که بر روی وب سایت های زیبا و بزرگ فعالیت داشته اند پس این موضوع می تواند یک امتیاز برای شما باشد تا با بررسی کردن کارهای آن ها بتوانید فوت و فن کوزه گری را یاد گرفته و از هر آنچه که بدست آورده اید در کارهای خود نیز استفاده کنید. البته این بدان معنا نمی باشد که از طرح های آن ها کپی برداری کنید بلکه باید بدانید در طراحی سایت باید سبک مخصوص به خود را داشته باشید و یا سبک بخوصی را برای خود به وجود آورید.

گرفتن ایده از طرح های دیگران یک نوع تمرین برای شما می باشد تا بتوانید سبک و شیوه ای که می خواهد مختص خودتان باشد را پیدا کنید.

طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟

سئو طراحی سایت

کارهایی که برای طراحی سایت باید انجام دهید

زمانیکه می خواهید کاری را آغاز کنید باید از “ب” بسمه الله تا “ن” پایان را مرحله به مرحله و با دقت انجام دهید تا در آن کار موفق باشید.

در تکمیل موضوع اینکه طراحی سایت را از کجا شروع کنید؟ باید بدانید که دانستن یک سری مرحله ها از ابتدا تا انتهای کار می تواند کمک بسیاری به شما بکند تا هم یک وب سایت خوب را طراحی کنید و هم اینکه با عملی سازی تکنیک ها و اصول اساسی سئو برروی آن وب سایت کاری کنید که آن وب سایت بتواند در نتایج موتورهای جستجو جایگاه و رتبه مناسبی را بدست آورد.

از مراحلی که در طراحی سایت باید پشت سر بگذارید عبارتند از:

یادگیری HTML

یادگیری CSS

یادگیری JavaScript

انتخاب زبان برنامه‌نویسی

انتخاب دیتابیس

خرید هاست و دامنه

سئو در طراحی سایت

بعد از اینکه متوجه این موضوع شدید که طراحی سایت را از کجا شروع کنید بد نیست کمی هم درباره تاثیر سئو در طراحی سایت بدانید.

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی سایت منو آن سایت می باشد که می تواند سایت را از حالت شلوغ و گیج کننده نجات دهد و کاربران با مراجعه به منو سایت بتوانند به صفحاتی که مورد نیازشان است وارد شوند.

بنابراین در زمان طراحی سایت یک فیلد را به منو آن اختصاص دهید مثلا اگر شما در زمینه فروش فرش فعالیت دارید منو سایت خود را اینگونه طراحی کنید

نام برند/فروش فرش/ فرش دست بافت/ فرش ماشینی/ خدمات پس از فروش/ درباره ما/ تماس با ما

با طراحی درست در وب سایت می توانید تکنیک های اصولی و لازم را برای سئو سایت خود به درستی در سایت پیاده سازی کنید.

هرچه وب سایت طراحی شده منظم تر باشد و دسترسی کاربران به بخش های مورد نظر راحت تر انجام دهد ترافیک وب سایت افزایش پیدا کرده و نتیجه بهتری را در صفحات گوگل برای سایت خود مشاهده خواهید کرد.

آموزش های مرتبط با طراحی سایت

و سئو سایت 1

سئو در طراحی سایت

a4ea1761 a8bc 4525 afa1 c42a59c2f303

لازمه حتما سایت داشته باشیم؟

5/5 - (1 امتیاز)
72 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =