آمار جدید گوگل از انتظارات مشتریان

آمار جدید گوگل از انتظارات مشتریان
سئو سایت

آخرین آمار گوگل از خواسته ی کاربران

با توجه به اطلاعاتی که از طریق موتور های جستجوگر پیشرفته گوگل بدست آمده است، می توان فهمید که انتظارات مشتریان از سال 2021 تا 2022 تغییراتی داشته است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

بنا بر گزارشی که اخیرا توسط گوگل منتشر شده است می توان دریافت که نحوه تغییر انتظارات مشتریان چگونه در حال تغییر می باشد! علاوه بر این نشان می دهد که افراد مختلف بیشتر به دنبال چه نوع کسب و کار هایی هستند؟

از این اطلاعات گوگل می توان فهمید مشتریان می خواهند با سرعت بیشتری به پاسخ جستجوی خود دست پیدا کنند. همچنین این اطلاعات بیانگر آن است که عموم مشتریان در طول شب به دنبال خرید کردن از فروشگاه های آنلاین می باشند و می خواهند به سرعت آن چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا کرده و سپس خریداری نمایند. علاوه بر خرید کردن، بسیاری از افراد به دنبال کسب تجربیات جدید مانند نگهداری از سگ و.. می باشند. این اطلاعات گوگل توسط تیم تحقیق و توسعه گوگل ادز از طریق بررسی میلیارد ها پرسش و پاسخ بسیار پیشرفته به وجود آمده است.

خرید اینترنتی شبانه

خرید اینترنتی در شب

درباره انتظارات مشتریان از موتور های جستجوی گوگل

اطلاع داشتن از انتظارات مشتریان از موتور های جستجوگر گوگل موجب می شود تا شما بتوانید بهتر نیاز های مشتریان خود را برطرف نمایید. با دانستن احتیاج های مشتریان می توانید خدمات و اطلاعاتی مفید تر به مشتریان خود ارائه دهید. که در نتیجه موجب می شود موتور های جستجوگر گوگل توجه بیشتری به وب سایت شما کرده و در نهایت رتبه های بسیار خوبی بدست خواهید آورد. در ادامه با ما باشید تا شما را با برخی از برترین انتظارات مشتریان که توسط گزارش گوگل ارائه شده است، آشنا کنیم:

افزایش پیدا کردن انتظارات مشتریان

امروزه کاربران در سال 2022 به دنبال بهترین و سریعترین روش های برای خرید و یا بدست آوردن خدمات می باشند. که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین نیاز های کاربران می پردازیم:

  • خرید هایی که در آخر شب انجام می شود: 100 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشته است.
  • خدماتی که کاربران به دنبال آن هستند: در سال 2022 با رشد 500 درصدی آن نسبت به سال 2021 مواجه هستیم.
  • رستوران هایی که بتوان همراه با سگ در آنجا حضور داشت: امسال با افزایش 100 درصدی نرخ جستجوی این عبارت نسبت به سال قبل مواجه هستیم.
  • خرید و تحویل گل بلافاصله در روز بعد: این عبارت امسال تا 800 درصد بیشتر از سال قبل در حال جستجو می باشد.

درنتیجه از این گزارش می توان دریافت که عموم مشتریان به دنبال خرید و یا بدست آوردن خدمات به صورت فوری می باشند. همچنین داشتن پشتیبانی در آن وب سایت می تواند یک امتیاز بسیار موثر برای استفاده کاربران از آن سایت باشد. درنتیجه اگر شما بتوانید این نوع از نیاز های مشتریان خود را برآورده کنید، می توانید رتبه بسیار خوبی برای سایت خود بدست آورید.

خرید آنلاین در ایام کرونا

خرید اینترنتی در ایام کرونا

درباره جستجوی کاربران برای حضور در اجتماع

با کمتر شدن نرخ مرگ و میر و ابتلاء مردم به کرونا، امسال می توان مشاهده کرد، مردم بیشتر از سال قبل به دنبال شرکت کردن در رویدادهای اجتماعی همچون سینما و.. هستند. به همین دلیل عبارات زیر، در امسال با افزایش جستجو نسبت به سال قبل مواجه شده اند:

  • “وجود سینما در نزدیکی من”: جستجوی این عبارت نسبت به سال 2021 با رشد 300 درصدی مواجه بوده است.
  • “جدول صندلی های سینما”: این عبارت به دلیل به دلیل پیدا کردن یک صندلی مناسب در سینما برای مشتریان تا 600 درصد امسال نرخ جستجوی آن نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
  • “آمدن فصل بهار”: میزان جستجوی این عبارت در امسال با رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.
  • “کار های خاص که می توان آن را انجام داد”: این عبارت تا 100 درصد بیشتر از سال 2021 جستجو شده است.

با توجه به این گزارش می توان دریافت که عموم کاربران با حضور در اجتماع راحت بوده و می توانید میزبانی یک رویداد مانند برگزاری یک گالری هنری و.. را بر عهده بگیرید.

درباره جستجوی کاربران برای حضور در خانه به دلیل کرونا

با وجود کاهش مرگ و میر و ابتلاء مردم به کرونا، بسیاری از افراد هنوز ماندن در خانه را به بیرون رفتن ترجیح می دهند. به همین علت گوگل عباراتی که این افراد بسیار جستجو می کنند را گزارش کرده است که عبارت است از:

  • “بازی آرایش”: امسال این عبارت تا 700 درصد بیشتر از سال 2021 جستجو شده است.
  • “بهترین های جهان”: این عبارت امسال تا 300 درصد بیشتر از سال 2021 مورد جستجو توسط کاربران شده است.
  • “گیاهان آپارتمانی نزدیک من”: همچنین این عبارت تا 100 درصد بیشتر از سال گذشته جستجو شده است و نشان دهنده آن است که افراد تمایل زیادی به رشد گیاه های کوچک در منزل خود دارند.
  • “آموزش کوتاه کردن مو”: این عبارت تا 800 درصد بیشتر از پارسال توسط کاربران جستجو شده است. و به این معنا است که افراد به دنبال آن بوده که در منزل موهای خود را اصلاح کرده و در اجتماع تا جایی که ممکن است حضور نداشته باشند.

جمع بندی آمار جدید گوگل از انتظارات مشتریان

با توجه به گزارشی که گوگل درباره انتظارات مشتریان از وب سایت ها منتشر کرده است می توان دریافت در سال 2021 عموم مردم با بیماری کرونا راحت شده و بیشتر از سال 2021 به دنبال حضور در اجتماع هستند. و همچنین به دنبال خرید محصول و یا خدمات به صورت فوری بوده که بتوانند به سرعت از آن استفاده کنند. ناگفته نماند که این خرید ها با توجه به گزارش گوگل بیشتر در زمان های آخر شب اتفاق می افتد.

اما با این حال هنوز بسیاری افراد وجود دارند که ماندن در خانه را به بیرون رفتن ترجیح می دهند. همچنین این افراد تمایل زیادی به انجام بیشتر کار های خود در خانه بوده و خدمات و محصولاتی که آنها بتوانند در خانه خود دریافت کنند می تواند بسیار برای آنها مفید باشد.

سوالات متداول

1در سال 2022 عموم مردم تمایل به ماندن در خانه داشته و یا حضور در اجتماع؟
امسال به دلیل کاهش پیدا کردن میزان همه گیری کرونا و همچنین عادی شدن این بیماری برای عموم مردم، آنها تمایل به حضور داشتن در اجتماع دارند.
2دانستن آمار جدید گوگل از انتظارات مشتریان چه کمکی می تواند به سئو سایت کند؟
این اطلاعات می تواند افرادی که در زمینه سئو مشغول فعالیت هستند در زمینه شناسایی نیاز کاربران کمک کرده تا بتوانند خدمات و اطلاعاتی بسیار مفید در اختیار مشتریان خود قرار دهند.
3به چه علت عموم مردم در آخر شب تمایل زیادی به خرید کردن از فروشگاه های آنلاین دارند؟
به این دلیل که بسیاری از افراد در طول روز مشغول به کار بوده و فرصت کافی به رفتن به فروشگاه نداشته و به همین دلیل در پایان شب به دنبال انجام خرید های خود به صورت فوری و دریافت آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند.
4/5 - (5 امتیاز)
82 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =